Gå til forsiden Send en E-mail Gå til forsiden

 

 

Du får mest for markedsføringskronerne, når der eksisterer en gennemtænkt og kreativ plan for din markedsføring!

Først skal der gøres nogle indledende overvejelser - analyse:

  • Jeres produkter/ydelser - hvad er fordele/udbytte for kunderne?
  • Hvilke kundeemner eksisterer der?
  • Hvilke væsentlige konkurrenter er der?
  • Hvad er dine stærke og svage sider?

Efterfølgende kan arbejdet med markedsføringsplanen begynde. Nedenstående skal som minimum være indeholdt i planen:

  • Hvem (målgruppe)?
  • Aktivitet (fx. annonce, pressemeddelelse, radio/TV reklame, flyers, salgsbrev)
  • Medie (hvilken avis, hvilken radio/TV kanal, hvilke adresser)
  • Hvornår (tidspunkt)
  • Hvad koster det

 

Send en mail eller ring til mig på telefon 98 32 31 00
og lad os få en snak om dit behov for hjælp til markedsføring!